Makeup Magic-Egy szépség mániás lány jegyzetei

Ciao.Suliboszi vagyok,a sminkelésről,kozmetikumokról,illetve egyéb praktikákról fog szólni a blogom.Remélem elnyeri a tetszéseteket. =)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Chatbox.

Címkék

Ennyien jártatok már itt =)

free counters

Alapfelszerelés 2.0

2011.01.11. 20:53 Suliboszi

És itt vannak,ahogy ígértem...^^

-Alapozó
Én kétfélét használok,Avonosat és Maybellineset.Tartósak,jól fednek és az áruk is egész jó.

 

 
-Púder 

Synergen márkájú,a Rossmannban vettem.


 

-Szempillaspirál 
Szintén kétfélét használok,egyik Maybelline a másik pedig Astor.A Maybelline az eddigi legjobb,Volume Colossal/Sárga/ viszont az most elfogyott így marad a StimuLong.


-Szemceruza 
Nekem Astor Khol Kajal van,de annyira azért nem a szívem csücske.Sokkal jobban szeretem az Avonosat.



-Szemhéjtus
Ezzel rengeteget kísérleteztem,de végül az Essence mellett voksoltam.Kétféle van,belőle.Egyik a filces/Ezzel vigyázni kell,mert kétféle van,a "vágott végű" és a "ceruzás".Az utóbbi sokkal jobb/ Kezdőknek a filceset ajánlom,aki pedig már gyakorlottabb,nyugodtan kísérletezzen az "igazi" tusokkal is =)





 

-Szemhéjpúder
Alapnak általában/Vagy csak úgy magában/ egy fehéresen csillogó krémes álagú Alverdéset használok,ami egy kicsit a M.A.C. PaintPotjára hajaz,csak jóval olcsóbb.

Rengeteg szemhéjpúderem van és folyamatosan gyarapítom a készletem.Talán ezekből van a legtöbb. Amiket különösen szeretek:
Essence-Metallics

 

Essence-Quattro Eyes /04-Party Animal/

 

Aztán,itt meg kell említsem,hogy van még egy szemhéjpúder paletta ami nagyon a szívemhez nőtt,mert erősen pigmentáltak a színei.Nem egy nagy márka,de akkor is jó.Miss Rose. 
Egyébként ennek a márkának a szemhéjpúderjeit csak ajánlani tudom,mert annak ellenére,hogy nem egy nagy márka,nagyon jó. 

-Pirosító: Nem mindenki használja,de én szeretem,mert karakteresebb lesz tőle az arcom. 
Essence-/Almost Famous/-t használtam/Amíg el nem törtem.../ most másmilyen van.



-Szájfény 
Ebből rengeteg fajta van,mikor milyet használok.Viszont örök kedvenc marad szerintem a H&M mini szájfényszettje.
Mini szájfényszett


-Rúzs 
Essence,Maybelline meg minden más.Bár mostanában inkább csak Labelloval kenegetem az ajkaimat.


-Ecsetek 
Az Essences pirosítóecsetnél nincs jobb,puha a szőre,könnyű vele felvinni a pirosítót és még sorolhatnám.Kereshetsz jobbat,de nem fogsz találni.Ezen kívül van még egy rakat ecsetem,lapos,hegyes,ferde,púderes,stb.

 

-Korrektor:
Igazából nem szoktam használni,csak nagyon ritkán.Amúgy Rimmeles.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupmagic.blog.hu/api/trackback/id/tr192577475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása